Ingen TV, Tak

Jeg bliver tit spurgt hvorfor jeg ikke ser tv ? og hvordan gør man det ?

Meget simpelt, man ringer til YouSee, siger man ikke vil have forbindelse og ringer til DR Licens. Meddele at man ikke ser tv, men gerne vil betale medielicens hvis man har en computer eller Smartphone.

Jeg har haft et lækkert B&O fjernsyn som jeg i mine unge dage var meget glad for, men det har jeg givet til min niece.

Jeg savner ikke TV, eller sagt på en anden måde. Det er jo programmerne jeg ikke savner, for jeg synes ikke at TV’et er en slem ting, men synes indholdet tit er noget Møg. Jeg behøver ikke et TV for at slappe af eller til at koble af efter en lang arbejdsdag eller andet. Jeg finder bare på noget andet spændende jeg kan lave. Gloria elsker at spille spil, male, tegne, lege, læse og det vil jeg også meget heller end at se TV. Vi kan godt se tegnefilm på Youtube engang imellem men det er kun i 10-20 min.

images-4