Islands brygge

Mit elskede Islands Brygge der var ingen kritik af din havn. Men jeg synes vi har en del grimme nye bygninger og snart for mange af dem. Men kontrasterne mødes heldigvis mellem nyt og gammel og her bor rigtige mange forskellige typer mennesker og derfor kan vi leve med de grimme beton bygninger.

Islands Brygge vil altid være et dejligt område, her har vi det hele.  Vi har den gamle bydel, fælled, nokken, de gamle bygninger som heldigvis er fredet og så har vi lidt nyt beton. (men hold nu op med at bygge mere)

Jeg fik spurgt Tina Saaby hvorfor man har givet lov til at rive den gamle bowlinghal og de gamle bygninger ned bag STAY.

Svaret var: Desværre gav man lov til det dengang man solgte grunden, idag havde man ikke givet lov til det. Jeg synes det skabte en fin kontrast mellem alt det nye og det gamle.

Hun havde godt set at HUSK MIT NAVN har ‘lavet’ en lille hilsen som protest🙂

Heldigvis er Nokken 100 procent fredet.

IMG_2158

IMG_1922

IMG_1912

IMG_1928

IMG_2045

IMG_2049

IMG_2057

IMG_1910

IMG_2071