Life is Like a walk in the park

Jeg har et dejligt liv, jeg kan slet slet ikke klage. Men det har taget mig mange år at nå her til.

Jeg prøver at træffe så mange ‘rigtige’ valg som muligt. Jo flere gode valg du træffer, jo tættere kommer du på et liv med fred, ro og balance.  Jeg griber alle de gode bolde jeg får kastet, men det kræver overskud at se dem og energi at gør noget ved dem.

Jeg leder ikke konstant efter en eller anden som skal fylde i min hverdag. Find ro i dig selv og nyd dine omgivelser, resten kommer helt af sig selv.

Livet er faktisk ret simpelt, Like a walk in the park

 

IMG_4666

IMG_4694noget med dem.

Jeg søger eller leder ikke konstant efter noget eller nogen til at fylde min hverdag ud med. Find ro i dig selv og de mennesker du har omkring dig, resten kommer af sig selv.

Livet er faktisk simpelt, Just like a walk in the park🙂

IMG_4704